Het kan zijn dat u nadat u uw bestelling hebt geplaatst, toch af wilt zien van de aankoop. Wanneer u dit meldt aan ons heeft u nog 14 dagen de tijd om het product zonder opgaaf van reden terug te sturen naar ons.
Hieronder vindt u onze retour regels:
Voeg een briefje toe aan uw bestelling en schrijf daarop uw naam en ordernummer. Producten die geopend of gebruikt zijn kunnen niet geretourneerd worden aangezien onze producten tot de bederfelijke waren behoren.Indien mogelijk ontvangen wij de geretourneerde producten graag in hun originele verpakking. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening
Nadat we uw retour hebben ontvangen en aan de eisen is voldaan, maken we binnen 14 dagen (meestal binnen 2 dagen) het aankoop bedrag terug naar u over.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier onderaan op de pagina van onze algemene voorwaarden
SoftMedicine vergoedt uw betalingen, inclusief eventuele leveringskosten door wij in rekening brachten voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de u de herroeping heeft gemeld.
SoftMedicine gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is voor u kosteloos.
Als u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft SoftMedicine de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die heeft ervaren. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Email: info@softmedicine.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden .Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht de behandeling van uw klant om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact met ons op.